15.04.2015

Ապուշ կտրել-ապշել,շշմեր

Հոքի հանել-ներվանացնել

լույս աշխարհ գալ-ծնվել

լեզվի տալ-երես առնել

սիրտ անել-համարցակել

օձի լեզուն թափել-խորամանկել

քամուն տալ-վատնել

ծեր աղվես-շատ խորամանկ

իր ձին քշել կամ իր էշը քշել-համառել

աչկերը կապել-հիմարացնել,միամտացնել

17.02.2015

Հարց 1

Տրված գոյականներից կազմել ածականներ

Հայ-Հայկական

Հույն-հունական

Ռուս-ռուսական

Պարսիկ-պարսկական

Ասորի-ասորական

Թաջիկ-թաջիկական

Աֆղան-աֆղական

Քուրդ-քրդական

Աղվան-աղվանական

Թաթար-թաթարական

Չեխ-չեխական

Լեհ-լեհական

Լատիշ-լատիշական

Չին-չինական

Շվեդ-շվեցական

լեզու-լեզվական

բեկոր-բեկորային

ժամանակ-ժամանակակակից

կարգ-կարգային

օր-օրական

գիր-գրական

բառ-բառային

բառարան-բառարային

արքա-արքայական

թագաոր-թագաորական

կյանք-

ցեղ-ցեղական

պապ-պապենական

հայր-հայրական

մայր-մայրական

հայրապետ-հայրապետյան

հեղինակ-հեղինակական

անուն-

այբուբեն-այբենական

քարոզիչ-

թարգմանիչ-թարգմանչական

խոսակից-խոսակցական

մաշտոց-մաշտոցյան

դանիել-

երևան-երևյան

կովկաս-Կովկասյան

իրան-իրանական

կիսամյակ-

գաղափար-

Ես կարողանում եմ: Հայոց լեզու և Գրականություն

Հիմա մեր դպրոցում սկսել է <<Ես կարողանում եմ>> ստուգատեսը: Մենք բոլոր առարկաներից գրում ենք <<Ես կարողանում եմ>>աշխատանքը:Մենք շաբաթական   անցնում ենք 4ժամ մայրենի լեզու՝  2 ժամ գրականություն, իսկ  2 ժամը հայոց լեզու: Մենք գրականության դասին կարդացել ենք բազմաթիվ նյութեր,  օրինակ՝ Ալեքսանդր Մակեդոնացու, Հայկ  նահապետի,  Անահիտ, Աստղիկ աստվածուհիների  մասին:  Ես պատրաստել էի Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին  մի նյութ:  Ես իմացա, որ ես և Ալեքսանդր Մակեդոնացին նույն օրն ենք ծնվել և ուրիշ հետաքրքիր բաներ: Դասի ժամանակ ես ցուցադրեցի իմ պատրաստած նյութը,  մենք քննարկեցինք այն: Մենք  նայել ենք բազմաթիվ ֆիլմեր՝  Սասունցի Դավիթ  մուլտֆիլմը,  տեսանյութ Անի և Դվին քաղաքների մասին: Կատարել եմ շատ առաջադրանքներ հայոց լեզվից  հոմանիշների հականիշների վերաբերյալ: Գրականության ժամանակ մենք անցել ենք բազմաթիվ բանաստեղծություններ օրինակ՝ <<Լուսամփոփի պես աղջիկ>>-ը, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>, <<Վահագնի ծնունդը>>-ը: Ընդհանուր  պարապմունքներին մենք միասին արտասանում ենք  այդ բանաստեղծությունները: